wtorek, 7 stycznia 2014

Candy na nowy początek

Witam was ciepło
dzisiaj wpadam do was tylko na chwile z małą niespodzianką. Z racji tego że nie ma mnie w blogowym świecie od bardzo dawna postanowiłam wam to jakoś wynagrodzić. Dlatego też postanowiłam zorganizować candy :) Do wygrania będzie lala którą zrobiłam już jakiś czas temu ale do tej pory nikt się nią nie zaopiekował. 

 A teraz krótkie zasady:

* w candy może brać udział każdy bez wyjątku,

* komentarz pod tym postem z chęcią udziału i zarazem adopcji lali,

* osoby posiadające bloga proszę o skopiowanie poniższego baneru i umieszczenie go na swoim blogu,

* osoby anonimowe proszę o wpisanie w komentarzu swego maila oraz imienia, 
* paczkę wysyłam tylko na terenie Polski,

* tylko osoby które spełnią powyższe warunki będą brane pod uwagę przy losowaniu,

* candy trwa od dziś tj. 7 stycznia do 9 lutego , dnia następnego ogłoszę wyniki.
 
 
Mam nadzieje że chętnie weźmiecie udział a lala zamieszka u kogoś z was :)
 
Ps. Już dziś zasiadam do maszyny :))

18 komentarzy:

  1. Cieszę się,że wracasz:)A lalę chętnie zaadoptuję:)Dużo energii w nowym roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że siadasz do maszyny i wracasz do blogowego świata :)))
    A po lalę się ustawiam, jeśli uśmiechnie się do mnie szczęście, to podaruję ją jakiejś małej księżniczce koleżanki, bo u mnie przewaga chłopaków :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też z chęcią przygarnęłabym taką ślicznotkę dla córci :) Fajnie, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lala cudna...
    "powalczę" o nią chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już jestem ciekawa cóż z pod tej maszyny wyjdzie :) i dopisuję się oczywiście do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobnie ! po bardzo długiej przerwie wracam :) i to pierwsze candy na jakie zapisuję się od ponad 2 miesięcy :) chętnie zaadoptuję lalę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie, że wracasz, bardzo się cieszę i przy okazji życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Lala śliczna, z przyjemnością dopisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza lala. Candy u Ciebie Izuniu napewno nie mogę ominąć dlatego z chęcią się zapisuję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze ja się zgłaszam:) piękna lala:) ankaflorianka@interia.pl Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. wyrażam chęć przygarnięcia tej pięknej lali mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę przejść obok takiej cudnej lalki ;) więc się zapisuję a banerek na bloga dodam wieczorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lala cudna,chętnie ją przygarnę!Pozdrawiam cieplutko.iwona_szwedo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. lala piękna więc może się uda szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam córki, zatem chętnie zaadoptuje tę dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolekcjonuje lalki, a nie mam jeszcze żadnej szytej dlatego postanowiłam się zgłosić do Candy :) mimo, że jestem tu pierwszy raz, ale zamierzam zostać na dłużej - dodałam już bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się po śliczność barbara_ewa2012@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. piękną lalkę przygarniemy, ciepły domek zapewnimy. Córka kocha takie panny, u Nas los jej doskonały. Wózek, łóżko, poduszeczka, ciepła kołdra i bajeczka, kosz słodyczy i miłości gdy dziewczynka u Nas zagości.

    Obserwujemy jako Nasza dwójeczka. Na blogu dodałyśmy banerek http://star-from-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyrażam chęć udziału w zabawie, a tę Ślicznotę z przyjemnością adoptuję! Banerek umieściłam tu: http://lalovo.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło